Klantenervaringen

Hilde Theuws

Als ik protheselingerie nodig heb, ga ik meteen naar Els!

“Na mijn behandeling in het ziekenhuis had ik een pruik nodig. Ik kreeg een lijst met namen waar ik terechtkon voor een haarwerk en Carré Care stond in dat overzicht. Vanaf mijn eerste afspraak met Els wist ik het meteen: hier voel ik me tweehonderd procent op mijn gemak. Els is lief en gemoedelijk. Voor mij voelt ze zelfs een beetje als een zus. Ik kocht dan ook vol vertrouwen mijn pruik bij haar en ben er supercontent mee.

Toen ik op zoek ging naar protheselingerie, twijfelde ik geen seconde om opnieuw bij Carré Care aan te kloppen. Want bij Els heb je echt veel keuze. Het passen gebeurt privé en dat geeft je een veilig gevoel. Els dringt ook nooit iets op. Je moet je goed voelen in je protheselingerie, daar gaat het voor haar om. Els weet uit eigen ervaring hoe belangrijk het is dat je lingerie nergens knelt of op je littekens duwt. Ze test daarom zelf elke bh uit. En als er iets aangepast moet worden, doet ze dat met veel plezier.     

Ik zeg dan ook vol overtuiging: Als ik opnieuw protheselingerie nodig heb, ga ik meteen naar Els van Carré Care.”

Jolanda Kessels

Elke ochtend kijk ik in de spiegel en denk ik: wauw, wat is dit knap!

Ervaringen klanten“Ik had al een tepeltatoeage op mijn ene borst. Maar om heel eerlijk te zijn: ik was er niet tevreden mee. De tattoo was niet goed uitgevoerd en na verloop van tijd begon de kleur te vervagen. Ik wist wel dat er iets moest gebeuren, maar de stap naar een nieuwe tepelpigmentatie viel me zwaar. Ook het kostenplaatje hield me tegen. Ik bleef het dus uitstellen.

Tot ik uiteindelijk bij Carré Care terechtkwam. Ik liet er mijn oude tatoeage zien. Els reageerde heel subtiel dat die niet zo natuurlijk overkwam. Toen snapte ik niet meteen wat ze bedoelde. Pas na de tepelpigmentatie door Els zag ik het enorme verschil. Ik hoopte op een mooier resultaat. Maar wat ik nu in de spiegel zie, is ongelooflijk. Mijn twee tepels lijken honderd procent op elkaar. Zo natuurlijk kan Els tatoeëren.

Haar aanpak is bovendien superprofessioneel. Ze geeft je veel informatie en stelt je constant gerust. Geloof me, als je al zoveel meegemaakt hebt en je dan ook nog eens in je blootje moet gaan liggen, is het enorm belangrijk dat je je veilig voelt en dat je alle vertrouwen hebt in het eindresultaat.

Ik zeg vaak lachend dat ik elke ochtend aan Els denk. Want als ik me ’s morgens in de spiegel bekijk, denk ik telkens: wauw, wat is dit knap!”

Sara Favoreel

Eindelijk leek ik op mezelf en niet meer op een cartoonfiguur!

Ervaringen pruik“In oktober 2016 kreeg ik te horen dat ik borstkanker had. Toen de dokters over chemo spraken, vertelden ze me dat ik na tien dagen mijn haren zou verliezen. Ik vond dat verschrikkelijk. Daarom ging ik nog vóór mijn behandeling op zoek naar een haarwerk.

Dat bleek geen simpele klus. Met haren tot op mijn achterste was ik niet meteen de gemakkelijkste klant. Ik ging bij een aantal pruikspecialisten langs. Maar ik vond er nooit mijn draai: ofwel waren ze te zakelijk, ofwel kreeg ik overdreven veel medelijden over me heen. Ik wilde niet horen hoe erg het wel was dat mijn o zo mooie haren zouden uitvallen … Dat wist ik zelf ook wel. En als ik dan al een pruik mocht passen, leek ik vaak meer op een cartoonfiguur dan op mezelf. Gelukkig kreeg ik een gouden tip van mijn huisarts. Die had via een andere patiënte gezien wat Els van Carré Care in haar mars had. Ik maakte een afspraak en na twee minuten wist ik: dit zal het worden. Bij Els voelde ik me meteen op mijn gemak. Ze reageerde heel gepast en eerlijk.

Bij mijn tweede afspraak mocht ik de pruiken passen die ze speciaal voor mij besteld had. Ik vond die dag niet onmiddellijk het haarwerk dat bij mij hoorde. Zonder problemen bleef Els pruiken bestellen, tot ik voelde dat het goed zat. Het raakte me echt dat iemand zoveel moeite voor me deed.

Een tijdje later was het dan zover … mijn haren vielen uit. En toen het tondeusemoment aanbrak, wist ik dat ik dat maar van één persoon kon verdragen: Els. Net omdat zij zo mooi met mijn situatie en mijn haren omging, mocht zij mijn haren afscheren. Ze leerde me vervolgens hoe ik mijn pruik moest op- en afzetten. Wat de verzorging inhield en hoe ik mijn haarwerk in model kon houden. En hoe bang ik vooraf ook was voor mijn pruik, toen ik bij Carré Care buitenstapte, voelde ik me heel gerust. Ik ben daarna zelfs iets gaan eten met mijn man in Lommel. Missie geslaagd dus!

Op het moment van mijn behandeling was mijn zoontje drie jaar oud. Ik wist niet goed hoe ik hem moest voorbereiden op mijn kaal-zijn. Els bracht de oplossing. Hij was welkom in haar atelier en mocht mee de nieuwe haartjes van mama ontdekken. Ik vond het straf dat uit alle pruiken die Els liggen had, hij meteen die van mij eruit pikte. Het plaatje klopte zo voor hem. Hij leerde ook dat als mama het warm had, ze voor haar korte haren ging. Net zoals papa en hijzelf. En dat als mama weer de mama van vroeger wilde zijn, ze haar pruik opzette. Zo vlot kan het dus lopen. (lacht)”


Heb je na het lezen van deze getuigenissen vragen over de aanpak en het aanbod van Carré Care? Neem dan gerust contact met mij op voor een afspraak.